بررسی قفل های درب ضد سرقت
فروش انواع درب های ضد سرقت ارزان از برترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی | Security Door
بررسی قفل های درب ضد سرقت
یک شنبه 22 فروردين 1395 ساعت 22:59 | بازدید : 211 | نویسنده : رضا سعیدی | ( نظرات )

همواره سؤالی که ذهن خریداریان درب های ضد سرقت را مشغول کرده است ، در رابطه با قفل‌های درب های ضد سرقت می باشد. آیا واقعاً امکان شکستن این قفل ها و ورود به خانه میسر می باشد؟ همچنین امکان ساخت کلید و یا با استفاده از لوازم امکان باز کردن این قفل‌های همانند قفل‌های درب های دیگر می باشد؟

درب ضد سرقت

در پاسخ به این سؤالات باید گفت بله این امکان وجود دارد که هم قفل درب های ضد سرقت شکسته بشود و هم این قفل ها به راحتی باز شود و همچنین امکان ساخت کلیدهای این درب ها نیز که اصطلاحاً کامپیوتری می باشد، به راحتی میسر می باشد. البته باید توجه داشت که ساخت کلید مشابه این درب ها هزینه بسیاری خواهد داشت.

همچنین شکستن قفل ها به راحتی میسر نیست و البته باز کردن درب نیز کار پیچیده و نیاز به متخصصین ویژه خود را دارد. همچنین در نظر داشته باشید، ممکن است به علت نامرغوب بودن درب، استفاده از قفل‌های با ضریب امنیتی پایین‌تری نسبت به درب های با کیفیت تر باعث ایجاد مشکلاتی در قفل ها شود.

البته صادقانه بگوییم درب های ضد سرقتی که در ایران موجود می باشند، تماماً امکان باز کردن قفل آن ها می رود، ولی فرآیند باز کردن آن ها بسیار طولانی می باشد و همین عامل باعث ایجاد وقفه و ایجاد اختلال در کار سارقان می شود.

به طور کلی درب های ضد سرقت دارای ضریب امنیتی بالای می باشند، استفاده از مواد درجه 1 در ساخت قفل‌های درب های مرغوب همواره باعث پوشش ضعف این درب ها در هنگام آتش سوزی و قفل شدن آن ها می باشد. اما باید توجه داشت که در بازار پر رونق درب های ضد سرقت، درب های نیز موجود می باشد که قفل‌های آن ها از مواد بسیار ضعیفی ساخته شده است و همواره باعث ایجاد مشکلات امنیتی می شود و خطراتی به همراه دارد.

منبع: http://security-doors.loxblog.com



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درب های ضد سرقت ارزان و آدرس security-doors.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)